Forum Krucjata Morta i Anthaela Strona Główna Krucjata Morta i Anthaela
RPG w najczystszej postaci - sesje, opowiadania, dyskusje
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chaos i porządek
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Krucjata Morta i Anthaela Strona Główna -> Futurista
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 17:41, 05 Sty 2006    Temat postu: Chaos i porządek

Podstawa istnienia
Pierwotna energia chaosu przenika wszystko co żyje i nie-żyje. Paradoksalnie, jest ona podstawową siłą twórczą, dzięki której świat może przyjąć jakąkolwliek formę. Wszystkie istoty zrodziły się z chaosu, ty także. I, o dziwo, niektóre z tych istot potrafią wpływać na tą otaczającą ich moc i nadawać jej formę. Jedną z takich istot był właśnie twórca tego świata. Jak jednak ujarzmić chaos? To zagadnienie jest dość łatwe (ale tylko w teorii).

Potęga przekonań
Każde twoje poczynanie wpływa na otaczającą cię rzeczywistość, kształtuje ją według twoich własnych czynów. A czyny są przedłużeniem twojej woli. Jeśli twoja wola będzie silna, a twoje przekonania będą zgodne z twoim sercem, chaos ugnie się przed tobą i twoje myśli przyjmą rzeczywisty kształt. Pamiętaj, że skupiony umysł to broń groźniejsza od jakiegokolwiek oręża. Postępuj zgodnie z swoim sercem, bądź zdeterminowany w dążeniu do swoich celów, a "niemożliwe" stanie się tylko nic nie znaczącym terminem.

Nadawanie formy
"Moce" to odzwierciedlenie twoich poczynań. W zalezności od tego, czym się kierujesz w swoich postępowaniach, twoje przekonania przestaną być jedynie stanem twojego umysłu, a zaczną być częścią świata materialnego, stając się owymi mocami. Z konkretnymi czynami zostaną one przypisane tobie i możesz je odtąd wykorzystać w ograniczonych ilościach w odpowiednich momentach, by zwiększyć przewagę nad swoimi wrogami. Im wyższe jest twoje doświadczenie, tym większa koncentracja, a wraz z nią możesz urzeczywistniać coraz więcej swoich zamierzeń. Zaprawdę, jest to słuszna droga do tego, by stać się wolą chaosu - a to oznacza to samo, co zostać bogiem...

Kilka przykładowych "mocy", potem będę dopisywał kolejne.

Jad
Ludzie, którzy wzbudzają w bliźnich zaufanie, mówiąc im piękne słowa, tylko po to, by potem by bezlitośnie wykorzystać ich do własnych są niczym podstępne węże. Sączą w ich serca jad, niszczący ich od wewnątrz.

Działanie: nieco złej aury rzucającego przedostaje się na cel, Obrażenia od kwasu co ileś tur

Co trzeba zrobić: dużo kłamać i oszukiwać


Kojąca Dłoń
Anioły znane są z chęci niesienia pomocy innym. Ci którzy są pełni szlachetnych intencji i dokonali wiele dobra, potrafią zbawiać cierpiących samym tylko dotykiem. Wystarczy, że położy on dłoń na ramieniu cierpiącego, a poczuje on nagłą ulgę, w jego duszy zapanuje wewnętrzny spokój, wszelki ból zanika.

Działanie: uzdrawianie

Co trzeba zrobić: głównie pomaganie innym, nie tylko cielesne, ale psychiczne, próbowanie bezinteresownego niesienia ulgi cierpiącym, coś w tym stylu, anioły będą to miały gratis

Głód
Niezaspokojony szał pożerania zwłok twoich wrogów (często okupiony dużym bólem) sprawił, że możesz przywołać odporność na trujące właściwości zwłok.

Działanie: możesz zeżreć zwłoki mając większą odporność na trucizny itp

Co trzeba zrobić: zjeść kilka trujących ciał i przeżyć

Przedłużenie woli(zamiast magic missle)
Mag wyobraża sobie jak zadaje ból wskazanej istocie, a jego silna koncentracja nadaje jego myślom realny kształt, przedłużając jego wolę do rozmiaru ostrego kolca kłującego ofiarę.

Działanie: w zależności od tego jak skoncentrowany jest użytkownik, różny dmg

Co trzeba zrobić: przejść odpowiedni trening umyslowy, tylko dla niektórych klas


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Pią 15:26, 06 Sty 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 17:57, 05 Sty 2006    Temat postu:

Śmierć

Zabiłeś tak wielu, bez żadnej litości, że unosi się za tobą aura smierci. Dzięki temu możesz uchwycić część jej mocy, błyskawicznie pozbawiając pojedynczego wroga wszystkich sił życiowych poprzez skupienie na nim jedynie swoich złych intencji.

Działanie: Natychmiastowo unicestwia jedną jednostkę (może być rzut obronny albo cos), nie działa na roboty

Jak zdobyć: duuuuuuuużo zabić, zły charakter


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Czw 23:57, 05 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 18:18, 05 Sty 2006    Temat postu:

Równowaga(trochę zżynam z tormenta)
[Potężne zaklęcie dla fanów dobra i równowagi]
Dzięki zrozumieniu isoty życia i poznaniu samych siebie, zyskujemy główną mądrość o nas samych - że krzywdząc innych krzywdzimy samych siebie.

Co robi: oddaje atakujacym takie same obrażenia jak otrzymuje ich cel


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 18:24, 05 Sty 2006    Temat postu:

Optymalizacja danych
[dla autobotów]
Pozbywanie się niepotrzebnych danych i usprawnianie procesu funkcjonowania zelektornizowanego mózgu.

Co robi: zwiększa inteligencję/spryt/czy co tam się da tymczasowo, poprawia celnośc

Skąd: trzeba znaleźć pewnien moduł, z programem poprawiającym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 18:54, 05 Sty 2006    Temat postu:

Pogarda
Niektórzy z żyjących, przekonani o własnej wyższości, wolą ignorować jakiekolwiek "prawa" istot niższych społecznie niż oni. Wybierając ignorancję, lekceważą wszelkie metody w jakie te istoty próbują zasiać w nich wątpliwości czy poczucie winy. Stają się prawdziwie zimni i nieczuli, kompletnie nie licząc się z niczym niższym rangą niż oni sami.

Co robi: jeżeli wybrany cel jest słabszy poziomem (o ile coś takeigo będzie), rzucający zyskuje odporność na wszelkie ataki umysłowe i krępujące ruch pochodzace od wybranej istoty.

Skąd: trzeba trakotować innych z pogardą i być złym, mieszkancy Pustki będą to mieć gratis.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Czw 22:54, 05 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 19:03, 05 Sty 2006    Temat postu:

Ciężar Grzechu
Każdy zły uczynek powinien boleć tego, co czyni źle. Anioły, które przezwyciężyły grzech, rozumieją ten fakt doskonale i potrafią wzbudzać w innych poczucie winy, sprawiajac ze na niegodziwych spada ciezar ich własnych niecnych postepkow, przez co ogarnia ich przygnębiający zal.

Co robi: osłabianie morale, obrażenia może jakieś zalezne od ilosci zla w celu

Skąd: poza takim oczywistymi rzeczami, jak ze trzeba byc dobrym i w ogole, trzeba ukonczyc jeden test prawosci (dla wyzszopoziomowych)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Czw 22:53, 05 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 19:08, 05 Sty 2006    Temat postu:

Okrucieństwo

Im więcej zła siedzi w duszy człowieka, tym bardziej chce ono wydostać się na zewnątrz, chcąc zniszczyc wszystko poza wszelkim rozsadkiem.

Co robi: dodatkowa sila w boju, premia slabnie jesli nie utrzymujesz swojej zlej reputacji

Ską: Trzeba dokonać nieco bestialskich morderstw, patroszyc ciala wrogow, bezczescic ich szczatki itp (oczywiscie stajesz sie przez to zly)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Pią 0:59, 06 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 19:20, 05 Sty 2006    Temat postu:

Karząca Ręka Sprawiedliwości

Poprze wieloletnią służbę siłom prawości, jednostka może zostać natchniona częśćią jej mocy. Dzięi temu przez jakis czas stać się uosobieniem sprawiedliwości, specyficznej mocy tajemnej, przed którą trudno może być się uchronić nawet samym bogom

Co robi: bonus do statów podcza starć z istotami nieprawymi(większa im bardziej istota jest niecna)

Skąd: musisz wsławić się szlachetnymi czynami - i musisz mieć konieecznie wysoką zgodność z prawem (żadnego oszukiwania, kradzieży itp), umiejetnośc tracisz, jeżeli staniesz się niegodziwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jemiel dnia Pią 0:59, 06 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Czw 19:29, 05 Sty 2006    Temat postu:

Sugestia

Kierujesz się przekonaniem, że więcej osiągniesz w życiu mówiąc ludziom to, co chcą usłyszeć. Z praktyką, robisz to coraz skuteczniej, potrafiąc wzbudzać zaufanie samymi myślami.

Co robi: łatwiej jest przekonywac innych do swojego zdania przez jakis czas

Skąd: musisz skutecznie sporo razy wykorzystac umiejetnosc przekonywania innych(oszustwa albo ogolnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Pią 0:33, 06 Sty 2006    Temat postu:

Nie jestem zuepłnie przekonany, ale podsunęło mi to taki pomysł:

Krwawa Łza

Jak wielki jest żal po utracie ukochanych wiedzą ci, którzy przyglądali się bezradnie śmierci swoich bliskich. W umyśle kotłują się wtedy wszystkie myśli: żal, zniechęcenie, uczucie beznadzieji, bezradność... każda z tych myśli pogrąża w rozpaczy, doprowadza do płaczu. Bezradny, opuszczony straceniec roni jedną łzę... krwawą łzę. Wtedy wszystkie wątpliwości odpływają, a jej miejsce zajmuje gniew. Ogromny, nieopisany, niezahamowany niczym gniew. Wolą bytu staje się jedno - sprzeciw. A ciało jednoczy się z wolą. Byt przestaje być sobą, staje się istnieniem, dla którego nie ma litości, ostatecznej smierci, barier, ograniczen, pogodzenia sie z czymkolwiek. Myśli układają się w jedną intencję, a roniący jest gotów do podjęcia ostatecznej ofiary...

Co robi:
Może być jeden z dwu efektów (w zależności od wyboru gracza):
1) Zemsta - Zyskuje wtedy ogromne premie, by zabić odpowiedzialnego.
2) Ofiara - Może tą łzą uleczyć śmiertelnie rannego (ale tylko dla dobrych)

W obu przypadkach ceną jest polaczenie sie jego esencji z chaosem (niedowracalna smierc)

Skąd: kiedy gracz poniesie strate (smierc przyjaciela np), moze poddac sie żalowi. Zyskuje wtedy ten czar, ale musi on zostać natycmiastowo zuzyty. No i duży poziom tez...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Pią 1:19, 06 Sty 2006    Temat postu:

Wyrównanie
[potężna zabawka neutralnych]

Silna wiara w potrzebę równowagi na świeci poparta staraniami o jej zachowanie, pozwala skuteczniej ją egzekwować. Odwołując się do swoich przekonan, jednostka moze zyskac dodatkową moc walcząc z istotami o skrajnych wierzeniach, tym większą, im bardziej cel zakłóca naturalną równowagę.

Co robi: obrażenia, tym większe, im odchylenie charakteru od rownowagi w strone dobra/zła

Skąd: wysoki poziom, wybitna neutralność(ani dobry, ani zły) - co będzie trudne do osiągnięca dość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Pią 13:01, 06 Sty 2006    Temat postu:

Tak swoją drogą, w zależności od postępowań graczy będą wymyślane nowe czary. Niektóre z nich będą czasami wręcz absurdalne w działaniu... i równie bezużyteczne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Sob 1:56, 07 Sty 2006    Temat postu:

Niedokończone słowo

Twój sceptyzm i skłonność do mieszania ludziom w głowach jakoś udziela się światu, gdyż zakłócasz wszelki porządek samą swoją obecnością. Wystarczy, że powiesz jedno niepełne słowo, a w umyśle twojego celu zaczną się rozpaczliwe próby jego właściwego uzupełnienia, tym samym ruinując koncentrację.

Co robi: jedno zaklęcie celu automatycznie się nie udaje

Skąd: ze 5 razy wzbudzic w kims watpliwosci, trzeba byc chaotycznym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Sob 2:24, 07 Sty 2006    Temat postu:

Sprzeciw

Z uporem maniaka opierasz się wszelkim energiom mistycznym. Z czasem każda uporządkowana moc zaczyna się przed tobą rozstępować, zamieniając się ponownie w bezkształtną masę.

Co robi: uzywający wyobraza swoj sprzeciw i wykrzykuje głośne "nie" wewnątrz swojej głowy, co daje tymczasowa ochrone przed mocami (poza tymi siejącymi chaos)

Wymagania: brak

Skąd: ukończyć test silnej woli (a to będzie wymagało sporych umiejętności)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jemiel
Ekspert



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to teraz mało istotne

PostWysłany: Sob 2:43, 07 Sty 2006    Temat postu:

Prawdziwa przyjaźń

Przyjaźń to nie tylko dzielnie się radością, ale także i cierpieniem. Ci, którzy pozostali przyjaciółmi nie odwracając się nigdy od siebie w potrzebie, ani nie bojąc się wzajemnych poświęceń, w wierności tej znajdą wielką siłę i pokrzepienie serca. Bo kiedy ma się kogoś, na kim zawsze można polegać każda krzywda będzie bolała mniej.

Co robi: na krótki czas każdy w "drużynie" (poza zlymi i chaotycznymi)otrzymujac obrażenia rodziela je rowno na wszystkich (co sprawia ze stają się one dość znikome z dużą ilością sojuszników)

Wymagania: anioł, spory poziom, praworządność, nie można nikogo zdradzić

Skąd: dostaje się wraz z poziomem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Krucjata Morta i Anthaela Strona Główna -> Futurista Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin