Krucjata Morta i Anthaela
RPG w najczystszej postaci - sesje, opowiadania, dyskusje
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Krucjata Morta i Anthaela Strona Główna
->
Świat Bólu
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
Newsy
Regulamin
Czysta gra...
----------------
Forgotten Realms - sesje
Wojny Bogów - Trylogia
Świat Bólu
Monastyr - sesje
Futurista
Inne fabulary
Spis postaci
"U Jacky'ego"
Nieświat
Twórczość
----------------
Opowiadania i powieści
Elementy gry
Recenzje
Discussion
----------------
Uwagi ogólne
Offtop
Fabulary
Zwiastun Zła cz.I
----------------
Babylon
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jemiel
Wysłany: Pon 11:49, 10 Kwi 2006
Temat postu:
Czary
Te z PST funkcjonują w innej mechanice, więc postaram się je jakoś wiarygodnie przełożyć. Inne IMO potrzebują lekkiego wzmocnienia. Wszystko tutaj.
Lodowy Nóż[2 poziom] - obrażenia 4k4 na nóż, na poziomie 8 maga pięć sztyletów(maks); w promieniu 5 metrów obrażenia 2k4(rzut na petryfikacje dla połowy obrażeń)i -3 do ataku na dwie rundy (rzut na petryfikacje neguje)
Łzy Elizjum[3 poziom] - jeden metor na poziom doświadczenia do maks 10;
Każdy zadaje k2 obrażeń obuchowych i k6 od ognia
Nieznośny Szyderczy Śmiech Tashy[3 poziom] - wszystkie istoty w promieniu którym nie uda się rzut na czary dostają -5 do ataku, KP i zadawanych obrażeń.
2 rundy / poziom maga
Piorun Kulisty[3 poziom] - może przywołać do 4 kul mocy:
4 kule - 3k3 każda
3 kule - 2k7 kazda
2 kule - 5k5 każda
1 kula - 4k15
Siła[2 poziom] - nie podwyższy siły do wyżej niż 20;
Wojownik - dodatkowe k5 siły
Złodziej - dodatkowe k4 siły
Reszta - dodatkowe k3 siły
Trwa godzinę na poziom maga
Tarcza[1 poziom] - KP +8; trwa 2 rundy / poziom maga; cel dowolny
Wampiryczny Dotyk[3 poziom] - wysysa k10 punktów zycia + k6 na każde dwa poziomy maga powyzej 1.
Jemiel
Wysłany: Pią 12:29, 07 Kwi 2006
Temat postu:
Bronie
W przypadku broni dystansowych zastosuję się tu do propozycji kasi co ziększenia obrażeń. (Dział "Elementy gry"). Pamiętajcie tylko, że kusze po każdym strzale wymagają załadowania.
Jemiel
Wysłany: Pią 11:24, 07 Kwi 2006
Temat postu:
Potwory
Istoty jakie mozecie spotkać na swojej drodze i co powinniście o nich wiedzieć.
Jemiel
Wysłany: Pią 11:22, 07 Kwi 2006
Temat postu: "Natura Człowieka" - mechanika
Jak informowałem w regulaminie w tej sesji będzie wiele zmian w stosunku do DnD i PST. W tym dziale będę informował dokładnie co i jak inaczej funkcjonuje w grze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin